مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

دو شنبه 23 خرداد 1394
ن : علیرضا

مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی

 

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 69
قیمت: : 2000 تومان

بخشی از متن:
چكيده: امروزه نظام سرمايه‌داري (كاپيتاليسم) يكه ‌تاز ميدان اقتصاد جهان است و به كمك تبليغات گسترده سردمدارانش، خود را تنها نظام اقتصادي كارا و قابل قبول در جهان معرفي كرده است؛ به گونه‌اي كه كمتر كسي جرأت مي‌كند، سخن از ناكارايي و اشكالات ساختاري موجود در اين نظام، به ميان آورد. نظام سرمايه‌داري صدها سال قدمت دارد و هم اكنون تقريبا همه نقاط جهان را تحت سلطه خود درآورده است. سردمداران آن مدعي‌اند كه اين نظام، قدرتمندترين موتور توليدي است كه تا به حال دنيا به خود ديده است. هم چنين مي‌گويند كه توانايي‌هاي اين نظام، براي تأمين استانداردهاي زندگي براي تمامي افراد روي زمين، منحصر به فرد است. چرا كه به قول برادفورد دلانگ ما در حال «حركت به سوي آرمان ‌شهر» هستيم كه در آن، زندگي تمامي افراد، معادل زندگي سطح متوسط آمريكا خواهد بود. با توجه به مدت طولاني سيطره نظام سرمايه‌داري (كاپيتاليسم) و سر و صداي بي ‌وقفه هوادارانش، خوب است تأملي در صحت ادعاي «حركت به سوي آرمان ‌شهر» بكنيم. بگذاريد به سه چيز نظر بيفكنيم: ميزان فقر و نابرابري در كشورهاي كاپيتاليست ثروتمند از جمله آمريكا؛ ميزان فقر و نابرابري در كشورهاي فقير جهان؛ و شكاف بين كشورهاي بالا و پايين هرم سرمايه‌داري. 

پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اقتصاد ، پول و بازرگانی، آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی, فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق فقر در اقتصاد جهانی , تحقیق نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق اقتصاد جهانی , تحقیق درباره فقر و نابرابری , تحقیق آشنایی با فقر و نابرابری , تحقیق درباره فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , تحقیق در مورد فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , تحقیق پیرامون فقر و نابرابری در اقتصاد جهانی , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی, دانلود پروژه دانشگاهی, دانلود پایان نامه دانشگاهی,